Дрогобицький район Львівська область
Сб, 27.04.2024, 16:11
Меню сайту

Категорії розділу
Історія [6]
Здоров'я [5]
Технології [3]
Рослини нашого краю [0]
Корисні штучки [19]
Інше [22]

Свіжі коментарі

Пошук

Друзі сайту
сайт села Квітневе

Опитування
Звідки Ви?
Всього відповіди: 993

Для ознайомлення

Головна » Статті » Цікаве з усіх-усюд » Корисні штучки

Автомобілі на польській реєстрації 2013
Всім відомо, що при ввезенні транспортного засобу на територію України його необхідно «розмитнити». Але через захмарні ставки податків це зробити не дешево.

Та для тих кому цікаве саме розмитнення автомобіля, розпишу що тут і до чого.

Отже, 
Розтаможка 2013
Скільки треба заплатити, щоб пригнати авто з-за кордону в 2013 році?:

1.Ввізне мито - cтавка мита на більшість ввезених ТЗ становить 10% від сумарної митної вартості автомобіля, за винятком дизельних автобусів для перевезення більше 10 чол. з обсягом більше 5 літрів (ставка 20%), ТЗ з електродвигуном (8%), а також - нових легкових автомобілів з об'ємом більше 3 літрів (з 2012 року - 6%). Ставки визначені «Митним тарифом України» (останні зміни 22.12.2011)
2.Акцизний податок. Нараховується по різному для різних типів ТЗ. У більшості випадків залежить від віку авто, типу палива, обсягу або потужності двигуна.
3.ПДВ - 20% від суми митної вартості, ввізного мита та акцизного податку.
Також, відповідно до Податкового Кодексу 2011, суттєво на вартість імпортного авто для кінцевого споживача тепер впливає збір при першій реєстрації транспортного засобу в ДАІ, який розраховується подібно акцизу - виходячи з об'єму двигуна та віку ТЗ. При цьому особливо лякаючою цифра стає у випадку, якщо вік авто перевищує 8 років - ставка збору зростає в 40 разів, що робить абсолютно невигідним ввезення таких транспортних засобів в нашу країну.

Також є способи як "вірно згідно закону України" розтаможити авто:

Схема поагрегатного ввезення автомобіля 
Принципово вона є гібридом колишньої схеми поагрегатного ввезення, яка існувала раніше ще до набуття чинності Закону «Про держпідтримку автомобілебудування». Знову, як і раніше, під куплене свідоцтво про реєстрацію та держномери «розбитого» автомобіля ввозитися машина цієї ж марки, проводитися офіційне митне оформлення його кузова (після набрання чинності зазначеного Закону «розмитнення» б/у кузова обійдеться значно дорожче: замість 60 дол . - 2,8 або 4,2 тис. євро залежно від його віку). Як вже стало ясно, на митниці кузов заявляється повністю новим. А якщо так, то він вже підпадав під митну ставку 5% від його вартості-пільгову або 10% - повну (з 23.05.2004 року пільгова ставка 12%, повна - 20%). За фальшивим інвойсом вартість кузова проставляється невелика і навіть 12%-ва мито дозволяє сильно заощадити. 

Двигун ж ввозитися «лівим» способом. Він взагалі не потребує «розмитнення» або для митниці фабрикуються документи про його крадіжку. Законодавство в цьому відношенні дуже лояльно. У реєстраційних документах зміна двигуна «не світитися». 

Описана схема ефективна навіть при імпорті дорого авто, один кузов якого митниця оцінить не менше, ніж в 10 тис. дол Але найчастіше вона використовується при ввезенні «чорними автобізнесменами» недорогих авто типу ВАЗ (повне мито 100 євро) або при ввезенні машин з великим об'ємом двигуна (митницю проходить тільки кузов - 12%, а за двигун митні платежі взагалі не платяться). 

Схема «спадщини» 
Використовується найчастіше при імпорті авто з країн СНД (особливо Молдови). Куплений закордоном громадянином автомобіль не імпортується в Україну, а імпортується і ставитися на облік в країні СНД на фіктивного власника - безнадійно хворого або людину похилого віку з одночасним нотаріальним оформленням спадщини, за яким ця машина переходить справжньому власнику. Після цього машина перетинає кордон України і після смерті фіктивного власника реєструється фактичним власником вже на постійній основі. Так як спадок звільнено від податків, держава не отримує ні копійки. 

Схема заниження показників об'єму двигуна і завищення року випуску авто
Для цього використовуються фальшиві іноземні документи на імпортований автомобіль. Наприклад, при заниженні об'єму двигуна на 500 куб см, з 3 тис. кубиків до 2,5 тис. кубиків недоплата по акцизу становить 50%, а по митах - 60%. Надалі при експлуатації автомобіля таке заниження, вже оформлене документально, дає можливість щорічно недоплачувати транспортний збір. 

Схема ввезення машини іноземцями під виглядом переїзду на постійне місце проживання
«Тіньові» структури отримують інформацію про іноземців, які бажають отримати українське громадянство і переїхати на постійне місце проживання.

Схема ввезення з використанням фальшивих документів про реєстрацію машини
На автомобілі, куплені за кордоном, за сприяння працівника ДАІ оформляється фальшивий техпаспорт і видаються номера. Для цього в базі даних реєстрацій ДАІ знаходять авто потрібної марки, яке не експлуатується, змінюють прізвище власника, номер кузова та двигуна авто, а потім новий псевдовласник пише заяву про втрату номерів і техпаспорта. Отримані повторно документи переправляються за кордон. Там на куплений автомобіль встановлюються українські номери. Ось і все. Можна в'їжджати на батьківщину. 

Схема тимчасового ввезення авто іноземним представництвом
Законодавством України визначено, що тимчасово ввезеними автомобілями іноземних представництв повинні користуватися тільки нерезиденти України. А у більшості українських фірм сьогодні є «дочки», які працюють за кордоном (наприклад, в офшорах). Таким чином, будь-яка іноземна фірма може відкрити в Україні своє представництво і ввезти для своїх співробітників машини. Що, власне, вони і роблять. При цьому мита, акциз і ПДВ не платять.

Схема ввезення легкових авто під виглядом вантажно-пасажирських машин
У відповідності з існуючим законодавством, вантажно-пасажирські авто, які перетинають кордон (кількість посадочних місць - більше 10), не є підакцизним товаром, і імпортер не сплачує акцизний збір. Як уже зрозуміло, імпортер просто повинен доповнити машину місцями і оформляє як «легковик». Тут, швидше за все, йдеться про машини, що відносяться до класу «мінівенів».

Схема ввезення авто під виглядом цільового призначення для громадян з фізичними вадами через органи соцопіки
В принципі, такі імпортери не гребують ні чим. Біда в тому, що кінцевий покупець не підозрює, якою аурою володіє, куплений ним автомобіль. Але це лірика. Авто зазвичай оформляється як благодійна допомога з-за кордону, яка нібито призначається громадянину "А". Він стоїть на черзі в органах соцопіки і за законом має повне право на безоплатне забезпечення автомобілем.

Але можна їздити по Україні і на нерозмитненому автомобілі.

Як їздити на нерозмитненому автомобілі?

Якщо Ви купили автомобіль в Польщі чи іншій країні ЄС і там же в країні де здійснювалась покупка і де зареєстровано авто зняли його з обліку і пригнали на Україну, то ви можете їздити територією України не більше, як 10 днів

Взагалі "авто з іноземними номерами, за кермом якого перебуває громадянин України, не може перевищувати термін перебування на території нашої країни згідно з митним законодавством більше 5 діб". Але якщо авто в’їздить через територію дії однієї митниці, а виїздить через пункти пропуску іншої митниці, то воно може перебувати на території України не більше 10 діб, за кермом має бути той громадянин, якій ввіз автотранспорт, він не має права ним розпоряджатися (продати авто, оформити доручення, поставити на облік). У разі виникнення ДТП чи поломки, потрібно звернутися до митного органу із відповідною заявою про відтермінування, і вказати причину затримки, надавши підтверджуючі документи (довідка з ДАІ, довідка з лікарні).

Якщо не знімали з обліку а зробили довіреність від власника авто на тимчасове використання автомобіля на території України, то можна на 60 днів а потім знову на кордон. 

Але при цьому треба для проходження техогляду їхати в країну де купили авто і просити власника проходити техогляд. Самі ви не можете так, як ви просто орендуєте авто а не являєтесь його власником. 

Ще є варіант, за яким можна їздити по Україні, перетинаючи кордон 1 раз на рік. Власне цей спосіб і став найпопулярнішим у 2012-2013 роках.

Керуючись Стамбульською конвенцією, українці масово перевозять через кордон автомобілі на польських номерах, не розмитнюючи. Ця міжнародна угода регулює тимчасове ввезення на територію держави закордонних товарів. Наша країна приєдналась до неї 2004 року. Конвенція мала б допомагати іноземним організаціям провадити бізнес в Україні. Натомість її використовують кмітливі українці, які хочуть придбати дешеве авто з-за кордону. 

Найчастіше сьогодні купують машини в Польщі. Їхати недалеко і ціна втричі дешевша. Там авто оформляють на одну з польських фірм, а українець офіційно стає співвласником транспортного засобу.

В інтернеті є багато сайтів, де на Вас можуть оформити авто з виїздом 1 раз на рік за кордон.

Головне при цьому – не натрапити на крадене авто. А ще автомобіль, який вибирають здебільшого в Інтернеті, в житті може виглядати гірше, ніж на фото.

Процедура купівлі-продажу займає лише декілька хвилин. Договір, написаний від руки, підписують – на капоті. Маленьку міжнародну угоду закріплюють потиском рук. Далі придбане авто потрібно зареєструвати на польського громадянина чи фірму. І тут кмітливі знайшли застосування для Стамбульської конвенції.

Слід зазначити, що за умовами Стамбульської конвенції, скористатися пільгами на розмитнення можуть у двох випадках. У першому, коли авто ввозять на територію України для комерційних цілей. Як комерційні цілі Стамбульська конвенція трактує лише перевезення пасажирів чи товарів. Такий автомобіль перебуває на території нашої держави до закінчення відрядження, але не довше одного року. Розмитнювати комерційний автомобіль не потрібно. Якщо авто зареєстроване на фірму, та не здійснюватиме перевезень, його перебування в Україні митники трактують, як у приватних потребах. У цьому разі авто вимагають розмитнити, за два місяці поставити на облік і за рік вивести за межі України. Норми Стамбульської конвенції враховані у митному кодексі 2012 року.

Юристи застерігають, що ті, хто хоче перевезти авто за умовами Стамбульської конвенції, повинні мати міжнародну книжку АТА та постійний техпаспорт із вписаним іменем. Інакше, можна стати жертвою махінацій.

Співвласниками наші громадяни не є на постійній основі, вони є співвласниками на праві тимчасового користування. Як правило, вони в технічний паспорт не вписані, мають звичайні довіреності на право користування.

Також, якщо ви збираєтеся придбати авто по такій схемі, то при перевезенні автомобіля через кордон з вас ще можуть вимагати гроші прикордонники і митники (від 50 гривень до 50 доларів). Ну і також слід очікувати, що вже на території України можуть приставати даішники з приводу того, що ви використовуєте автомобіль не для комерційних перевезень, а для приватних потреб. Але поки що це законно. Тільки доведеться час від часу розяснювати працівникам ДАІ, що й до чого. Зокрема, вивчити ст.95 Митного кодексу України, а також ст.11 «Про тимчасове ввезення громадянами транспортних засобів на митну територію України» Закону України «Про порядок ввезення (пересилання) в Україну, митного оформлення й оподаткування особистих речей, товарів та транспортних засобів, що ввозяться (пересилаються) громадянами на митну територію України».
Категорія: Корисні штучки | Додав: Микола (15.07.2013)
Переглядів: 14486 | Рейтинг: 2.8/9
Всього коментарів: 0
avatar

Випадкове фото

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Система Orphus

Bystryi © 2010-2024
Конструктор сайтів - uCoz