Дрогобицький район Львівська область
Вт, 14.05.2024, 14:26
Меню сайту

Свіжі коментарі

Пошук

Друзі сайту
сайт села Квітневе

Опитування
Звідки Ви?
Всього відповіди: 993

Для ознайомлення

Головна » 2010 » Грудень » 16 » Зміна меж Доброгостова і Бистрого
21:47
Зміна меж Доброгостова і Бистрого

Згідно проекту Верховної ради України на території Уличненської сільскої ради планується створити Уличненське лісництво. Для цього буде відлучено частину лісу в районі Метеще (між Стебником і Доброгостовом) від Доброгостівської сільської ради.

Будуть змінені і межі села Бистрий і Уличне в районі Терлецьких, оскільки там склалася ситуація, що частина будинків, які мають Уличненську прописку, стоять на території села Бистрий. Можливі і інші зміни.

Нагадаємо, що раніше уже відбулася одна зміна меж населених пунктів, за якої дачі "в Бистрому", що належали до Доброгостівської сільської ради перейшли до Уличненської сільскої ради, а село Станиля відокремилося і було створено Станильську сільску раду.

Порядок розробки проектів землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів: 


1. Загальні положення


Порядок розробки проектів землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів (Далі-Проект) визначають загальні засади організації та порядку встановлення або зміни уповноваженими органами влади меж населених пунктів України: міст, селищ і сіл.

Об'єктом встановлення меж є територія населених пунктів, що формується із земель всіх без винятку землеволодінь і землекористувань. До її складу повинні входити землі всіх категорій незалежно від їх цільового використання.

Встановлення меж населених пунктів здійснюється за проектами землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів: міст, селищ, сіл. Проекти землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів розробляються відповідно до генеральних планів населених пунктів та (або) техніко-економічного обгрунтування їх розвитку. При цьому техніко-економічним обгрунтуванням розвитку населеного пункту, яке обгрунтовує потреби у зміні його меж, слугує схема землеустрою відповідного адміністративно-територіального утворення.

Проекти землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів розробляються на підставі договору між замовником та розробником документації відповідно до завдань на розробку цих проектів.

Замовниками проектів землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів є відповідні сільські, селищні, міські ради, територіальні органи земельних ресурсів. Взаємовідносини замовників і розробників проектів землеустрою щодо встановлення меж населених пунктів регулюються законодавством України і договором.

Розробниками проектів землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів є юридичні особи, які мають ліцензію на проведення землевпорядних робіт за сукупністю видів робіт по кодах 57.01.03, 57.01.04, 57.01.07, 57.01.08, 57.01.09, 57.01.10, 57.01.13, 57.01.16 за Єдиним ліцензійним реєстром, що здійснюються в межах виду господарської діяльності "Проведення землевпорядних та землеоціночних робіт".

Розробники проектів землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів визначаються розпорядником коштів відповідно до вимог Закону України "Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти", інших нормативно-правових актів з цих питань.

Завдання на розробку проекту землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів - документ, що містить технічні, економічні та інші вимоги до виконання робіт з розробки проекту землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів та є невід'ємною частиною договору про виконання даного виду робіт. Підготовку завдання здійснює розробник проекту землеустрою, а затверджує - замовник.

Фінансове забезпечення робіт з розробки проектів землеустрою здійснюється за рахунок коштів державного, місцевих бюджетів та коштів інших джерел, не заборонених законом.

Техніко-економічне обгрунтування розвитку населеного пункту є передпроектним документом щодо обгрунтування зміни меж населеного пункту.

Проекти землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів розробляються в такому порядку:

- підготовчі роботи;

- складання проекту;

- затвердження проекту;

- перенесення проекту в натуру.

Підставою для складання проектів землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів утворень є рішення відповідних сільських, селищних та міських рад. Відповідні сільські, селищні, міські ради приймають рішення про доцільність встановлення або зміну меж населених пунктів та про розробку проектів землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів. Підставою для прийняття такого рішення є техніко-економічне обгрунтування розвитку населеного пункту.

Повноваження Верховної Ради України в сфері встановлення або зміни меж населених пунктів.

До повноважень Верховної Ради України у сфері встановлення або зміни меж населених пунктів належить:

встановлення або зміна меж міст за поданням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, Київської чи Севастопольської міських рад;

Верховна Рада України здійснює свої повноваження у порядку, визначеному Конституцією України та Регламентом Верховної Ради України.

Повноваження Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських рад у сфері встановлення або зміни меж населених пунктів.

Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська і Севастопольська міські ради відповідно до своїх повноважень:

приймають рішення щодо встановлення або зміни меж селищ і сіл;

вносять до Верховної Ради України пропозиції щодо встановлення або зміни меж міст;

здійснюють інші повноваження, передбачені законодавством.

Повноваження районних рад в сфері встановлення та зміни меж населених пунктів.

Районні ради відповідно до своїх повноважень:

вносять до Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних рад пропозиції щодо встановлення або зміни меж міст, селищ і сіл;

виконують інші повноваження, передбачені законодавством.

Повноваження міських, селищних, сільських рад в сфері встановлення або зміни меж населених пунктів.

Міські, селищні, сільські, ради відповідно до своїх повноважень:

приймають рішення про розробку проектів землеустрою щодо встановлення або зміни меж міст, селищ, сіл;

вносять до районних, обласних рад, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Верховної Ради України пропозиції щодо встановлення або зміни меж сіл, селищ, міст;

виконують інші повноваження, передбачені законодавством. .

Повноваження органів виконавчої влади в сфері встановлення та зміни меж населених пунктів.

Обласні державні адміністрації готують висновки щодо встановлення або зміни меж міст, крім м. Київ та м. Севастополь.

Районні державні адміністрації готують висновки щодо встановлення або зміни меж міст районного підпорядкування, селищ, сіл.

У висновках обґрунтовується доцільність встановлення або зміни меж відповідних населених пунктів.


2. Розробка техніко-економічного обгрунтування розвитку населеного пункту


Техніко-економічне обгрунтування розвитку населеного пункту (далі - ТЕО) є самостійною передпроектною розробкою для визначення загальних перспектив розвитку населених пунктів. Завдання ТЕО - дати техніко-економічне обгрунтування площі населеного пункту і встановити основні технічні, екологічні, економічні та правові характеристики земельних ділянок, що залучаються в межі населених пунктів.

ТЕО, як правило, складається за усередненими показниками на підставі нормативних документів в галузі землеустрою , будівництва та інших відомчих нормативних документів і фондових матеріалів та супроводжується рекогносцировочними земельними, грунтовими, ландшафтними, геологічними та іншими дослідженнями з метою вивчення природних умов і перспектив просторового розвитку населеного пункту.

ТЕО розвитку населеного пункту є складовою частиною проекту землеустрою щодо встанеовлення або зміни меж населеного пункту і слугує підставою для визначення його площі та межі.

Для розробки ТЕО використовуються статистичні дані, відомості про населений пункт та прилеглі території, перспективи будівництва, картографічні матеріали раніше розроблених проектів із землеустрою, містобудування та інших проектних розробок.

В основу розробки ТЕО покладається принцип еколого-економічної придатності земель.

Обгрунтування здійснюється на підставі технічних, екологічних та економічних показників, які встановлюють розмір площі земельної ділянки для населеного пункту та економічну доцільність його розвитку.

Основні показники включають:

- Чисельність мешканців населеного пункту:

а) існуюча,

б) прогнозована (формується з урахуванням природного приросту та міграції населення відповідного адміністративно-територіального утворення);

- Площа земель населеного пункту:

1) сучасний стан ;

2) перспективи використання, які визначаються з урахуванням:

а) розвитку житлового будівництва,

б) потреби населеного пункту в розміщенні об'єктів громадського призначення,

в) промислового виробництва,

г) інженерного оснащення,

д) рекреаційного призначення,

ж) зон обмеження режимоутворюючими об'єктами,

з) визначення особливо цінних земель,

і) визначення земель для сільськогосподарських потреб (землі для ведення особистого селянського господарства, випасання худоби, тощо),

ї) інше.

- Витрати на розвиток населеного пункту;

- Прибутки від розвитку населеного пункту;

- Економічний результат.

ТЕО затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.


3. Розробка проектів землеустрою


3.1. Підготовчі роботи


Підготовчі роботи виконуються розробником проекту за участю територіальних органів земельних ресурсів, органів місцевого самоврядування і включають збір, систематизацію, аналіз і вивчення вихідних даних та підбір планово-картографічних матеріалів, рекогносцировочне обстеження території.

Формування територій населених пунктів виконується на планах, які складаються в масштабі 1:10000. На планах показують існуючі межі населених пунктів, межі землеволодінь, землекористувань, та наносяться проектні межі населених пунктів. Формування території населених пунктів проводиться з урахуванням існуючої системи розселення і перспектив його розвитку, розміщення землеволодінь і землекористувань, гідрографії і рельєфу місцевості, забезпечення компактності території та функціональних зв'язків між об'єктами виробництва та об'єктами обслуговування населення.


3.2. Складання Проекту


Проект землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів складається з пояснювальної частини, графічних матеріалів та додатків.

Пояснювальна записка повинна містити: економічне обґрунтування доцільності встановлення або зміни меж, яке включає в себе інформацію щодо загальних обсягів економічного і фінансового потенціалу, перелік підприємств розташованих на території населених пунктів, занятості населення на них, обсягів і складу податкових надходжень, достатності цих надходжень до місцевих бюджетів для забезпечення реальних можливостей вирішувати питання місцевого значення та стосовно розвитку соціальної, оздоровчої, рекреаційної, транспортної інфраструктури; відомості щодо розмірів населених пунктів в існуючих та проектних межах та відомості щодо зонування по доцільному використанню земель з врахуванням їх придатності.

Графічні матеріали включають в себе плани населеного пункту з нанесеними існуючими та проектними межами.

Додатки до проекту землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів: рішення місцевої ради стосовно клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів; дозвіл відповідного органу місцевого самоврядування на розробку проекту землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів; технічне завдання на виконання землевпорядних робіт; висновки органів земельних ресурсів, природоохоронних органів, санітарно-епідеміологічних органів, органів містобудування і архітектури, органів охорони культурної спадщини; матеріали погодження меж суміжними землекористувачами та землевласниками; висновки відповідних місцевих органів виконавчої влади щодо встановлення або зміни меж населених пунктів; рішення відповідних рад про погодження проекту землеустрою щодо встановлення або зміни меж.

Проекти землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів підлягають державній експертизі.


3.3. Затвердження проектів землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів


Проект землеустрою щодо встановлення або зміни меж населених пунктів, відповідно до компетенції, затверджується рішенням Верховної Ради України, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної ради.


4. Розробка технічної документації


4.1. Перенесення меж населених пунктів в натуру

(на місцевість)


Перенесення меж в натуру (на місцевість) здійснюється відповідно до законодавства після прийняття Верховною Радою України, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласною радою рішень щодо затвердження відповідного проекту.

Типові межові знаки меж населених пунктів затверджуються спеціально уповноваженим органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

Посвідчення меж населених пунктів.

Після перенесення меж населених пунктів в натуру (на місцевість) видається Державний акт України.

Межі населених пунктів відображаються на топографічній карті або на іншому планово-картографічному матеріалі, які є невід'ємним додатком до Державного акта.

Межі населених пунктів зазначаються на картах (планах) таких масштабів, які є прийнятними для точного встановлення їх місця розташування.

Встановлення меж населених пунктів вважається таким, що відбулося, після внесення відомостей до державного земельного кадастру на підставі відповідного рішення.

Особливості встановлення меж населених пунктів на річках, озерах і ставках та інших водних об'єктах.

Якщо річка послідовно пересікає територію декількох населених пунктів, то межею між суміжними населеними пунктами по річці повинна бути лінія, яка з'єднує два крайніх пункти території по обох берегах річки і пересікає її по визначеному таким чином напрямку.

Якщо між населеними пунктами розташована річка, яка їх розділяє, межею між ними є середина водної гладі.

За основу розподілу озера між суміжними населеними пунктами повинна прийматися середина озера.

Межі на ставку між населеними пунктами повинні встановлюватися таким чином, щоб його водна гладь та гребля повністю входили до складу одного із них.

Територія внутрішніх морських вод, територіального моря, морських заток та лиманів відноситься до адміністративно-територіального утворення, до берега якого вона прилягає.

Особливості встановлення меж населених пунктів на мостах, дамбах та інших спорудах та водосховищах.

Межі населених пунктів на мостах, дамбах та інших спорудах встановлюються таким чином, щоб вони повністю знаходились в межах одного адміністративно-територіального утворення.

Межі населених пунктів на водосховищах встановлюються у відповідності до меж, які були на місцевості до заповнення водосховищ.

Особливості встановлення меж прикордонних населених пунктів.

Межа прикордонного населеного пункту повинна співпадати з державним кордоном України.


5. Вирішення спорів, пов'язаних із встановленням або зміною меж населених пунктів.


Спори пов'язані із встановленням або зміною меж населених пунктів вирішуються в судовому порядку.

До видачі державного акту на межі населеного пункту використовуються межі, встановлені документацією із землеустрою.
Переглядів: 2257 | Додав: Микола | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Випадкове фото

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Система Orphus

Bystryi © 2010-2024
Конструктор сайтів - uCoz