Спеціалісти центрів послуг при відділеннях поштового зв’язку надаватимуть консультації громадянам щодо оформлення технологічних карток та заяв, формуватимуть пакет документів та надсилатимуть його до муніципальних центрів послуг. Після того у відділенні, з якого був надісланий запит, клієнт отримує необхідні документи – довідки, посвідчення тощо.
Послугу можна буде отримати навіть вдома. Для цього листоноша прийде до громадянина додому, заповнить всі необхідні анкети. Вони будуть відправлені до міського або районного інформаційно-ресурсного центру, які створені на базі дозвільних центрів міст і районів області. В інформаційно-ресурсному центрі звернення громадянина буде розглянуте відповідними органами влади та прийнято рішення. Після цього документ листоноша принесе громадянину додому.
У відділеннях «Укрпошти» можна буде отримати такі види послуг, як наприклад:
• присвоєння поштової адреси об’єктам нерухомого майна (приміщенню у разі реконструкції нежилих приміщень, об’єднання жилих приміщень в одне; будівлям у разі, якщо будівництво не завершено, визнання права власності на об’єкт нерухомості за рішенням суду тощо);
• установлення статусу та видача посвідчень (батьків та дитини з багатодітної сім’ї, учасника війни, інваліда війни, ветерана праці, дитини війни тощо);
• отримання субсидії на відшкодування витрат на оплату комунальних послуг, придбання твердого та скрапленого газу (видаються органами управління праці та соціального захисту населення);
• видача довідки про отримання доходів (пенсії) (видаються органами Пенсійного фонду).
Загалом за посередництвом пошти можна буде отримати 29 адміністративних послуг. В ході реалізації проекту цей перелік буде розширюватися.